Zayıflama hikayeleri

Için verilen Yetmişlerin başında, insanlar yine de serbest ağırlık kaybı diyet aldı. Onlar her zaman onların vücut için ne yaptığını olursa olsun olacağını düşündü. Bunlar deneme yeni gıdalar dahil olmak üzere her türlü şeyler ile başladı. Makarna ortalama ev ve tanıştı yemek kez bir breadbasket beklenen oldu. Geç yetmişli olarak, perakendeciler var maceracı. Kasaplar daha iyi görüntü için onların etleri hazırlamak başladı. Fırıncılar daha da ileri gitti. Ekmek ekmek bir düzine farklı şekil ve çeşitleri dünyada değildi artık sadece bir somun vardı. Şeker genellikle lezzet eklemek tanıtıldı.

Tahıl püresi ve şeker kutuları için mısır gevreği den gitti. Her tat için parlak, renkli kutu var. 'Çocuklarınız için iyi, bunu' dedi seveceksiniz kutusunu mesaj. Elbette olur. Bu tatlı bir kutu vardı.

Işlenmiş gıdalar gelişti. Bir fabrikada üretildiğini şey üstün bir gıda ürünü oldu. Doğal olarak bu mantar başladı yeni 'çerez' sanayi teşvik sağladı. Bu, her yerde ele geçirebilir ve her zaman yemek yiyecek. Bu tuzlu ve bazen tatlı oldu. O baharatlı, bu lezzet dolu idi ve çok morish oldu.

Tüm üretilen gıdalar eşliğinde bir kelime 'olarak' sağlıklı. Eğer muhtemelen doğru değil ... ve tabii ki bir ifade tekrar tutmak zorunda eski, 'söyleyerek biliyorum; doğru değil.

Bir an bizim metabolizması etmemiştir için Yüzyıllarca bir hangi neredeyse tam tersidir biraz değişmişti bir diyet ayarlamak zorunda bazı zarar düşünüyor musunuz? Insanların büyük onların metabolizma aşağı, ne zaman birinin tiroid metabolizmasını yavaşlatır olsun hasar alır yavaşlatır. Insanlar vücut zorluk işleme sahip yemek yemek, metabolizma yavaşlar: ne kadar mı? Benim size neden olduğu hasarın derecesine bağlıdır sanırım.

Bütün bu yeni karbonhidrat metabolizması daha bizim baş olabilir ile bu yüzden sadece yavaşladı daha vardı. Ki biz normalde enerji dışı yanmış olurdu yağ depolamak başladı anlamına geliyordu. Bizim metabolizma o zaman bizim 'normal ağırlık ne kabul için yeni bir kriter kurmak olabilir. Sonra bize en kolay bir diyet planı aramak için hazırdılar By. Bugün bir diyet ardından, kalori azaltmak anlamına geliyordu. Bu diyet uzun yeterince karışık beyin bir kıtlık gibi gıda sıkıntısı okurdum ve yavaşlatmak için metabolizma sinyal devam etti.

Vücudumuzun katı karbonhidrat büyük miktarda işlemek için tasarlanmış değil, diyet istek genellikle sonucudur. Ama vücut açlık tanımak için tasarlanmıştır. Sonra bir süre için dieted var o onu tanıyacak. Sizin metabolizma yavaşlar ve daha zor kilo yapmak. Ne zaman son olarak, sadece bütün ağırlığı dönmek, orada başka bir kıtlık karşı koruma yoluyla ağırlık eklenir olacaktır give up.

Artık hiçbir win situation yakalanmış bulunmaktadır. Başka bir kolay diyet planı bulabilir ve fazla kilo, ama sen her zaman, yukarı ve diyet istek daha fazla kontrol için zor olacak fatter sona erecektir. Alternatif olarak, diyet durdurabilir ve memnun olmadığınız bir vücut kabul etmez. Çoğu insan için, ne seçeneği kabul edilebilir. Kesinlikle benim için değildi. Ne zaman ortaya nasıl vücut ağırlığı davranır, bunu durdurmak için bir yol bulmak için yola çıktı. Nasıl bir şey sık sık durdurmak için bir yol sizi getirebilir olur bilendir.

Ben bu yüzden tecrübe benim kalori azaltmak için göze biliyordu. Beş yıl önce diyet 'hayır diyet' mükemmel bulundu. Benim diyet cravings durdu ve yiyecek azaltması gerek yoktu. Bir zarar tiroid muzdarip. Bu kadar benim için pek çok kişi için daha kilo daha zor olduğu anlamına gelir. Ancak, birkaç ay içinde, ben 80 Kilodan olan benim tiroid için zarar önce taşınan ağırlığının 64 kilo gitti oldu.
Ben normal kiloda kaldı beş yıldır. Ben dürüst ben diyete serbest ağırlık kaybı geri döndü diyebiliriz. Sanırım hayatımın geri kalanı için de ağırlık kalabilirler eminim. Kişiler size benim de söylediğim için beni yere yazmak için teşvik etmiştir. Bu tam olarak ne bitmiş olması.

Etiketler:


lida | 0 Yorum | 7 Aralık 2009 Pazartesi 00:09

Yorumlar

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

Yorum Gönder